نارسایی کلیه با کراتینین 8.7 چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من نمیخواهد را دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 8.7 چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من نمیخواهد را دیالیز

من یک بیمار نارسایی کلیه هستم، قبل از سطح کراتینین من تا 8.7 پزشکان یک بار به من توصیه می شود به دیالیز و من خودداری کرد، چرا که من احساس همه چیز است در شرایط مناسب. اما علائم اکنون بیشتر و بیشتر یک به یک به نظر می رسد، این است که به معنی من را به دیالیز؟ چه اتفاقی می افتد اگر من به دیالیز خودداری؟
چه اتفاقی می افتد اگر شما را به دیالیز پس از سطح کراتینین خود را تا 8.7 خودداری؟
برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین 8.7 و نشانه های جدی، اگر آنها را به دیالیز رد، عوارض و علائم بیشتر و بیشتر یک به یک ظاهر خواهد شد، و زندگی خود را در خطر بزرگ باشد. با این حال، این بدان معناست که نیست که شما هیچ انتخاب دیگری. درمان مانند پیوند کلیه و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند انتخاب خوبی خود را.
پس از سطح کراتینین خود را تا 8.7 دیالیز تنها گزینه برای شما است؟
همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز تنها گزینه برای بیماران مبتلا به سطح کراتینین 8.7، پیوند کلیه و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نیز می تواند کمک به آنها را از آن زمان سختی دریافت است.
پیوند کلیه به عنوان یکی از راه های موثر در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید بیمار به زندگی عادی در یک دوره زمانی طولانی کمک کند، اگر مردم می توانند کلیه جدید خود را به خوبی مدیریت کند. اما همه بیماران را می توان در خط نامزد ذکر شده، بنابراین برای این بخش از بیمار آنها را توصیه می کنیم طب میکرو چینی Osmotheray است که یک نوآوری از طب سنتی گیاه چینی. در مقایسه با طب غربی، طبیعی تر و امن است. با کمک این درمان، بیمار با سطح کراتینین بالا می تواند بهتر بدون دیالیز یا پیوند زندگی می کنند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد نارسایی کلیه و سطح کراتینین بالا، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: